مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:552023-05-31ورزشي

سال گذشته 1000 دانش آموز مُرشد تربیت کردیم


به گفته رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، به منظور توسعه و ترویج این ورزش طی سال گذشته هزار دانش آموز مُرشد در سطح شش استان کشور تربیت شدند.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، به منظور توسعه و ترویج این ورزش طی سال گذشته هزار دانش آموز مُرشد در سطح شش استان کشور تربیت شدند.

مهرعلی باران چشمه در حاشیه سفر به کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اقداماتی که طی دو سال گذشته برای ترویج ورزش زورخانه ای و پهلوانی انجام گرفته، افزود: سال 1399 ورزش زورخانه ای در پخش برنامه در تلویزیون بین فدراسیون های ورزشی در رتبه 45 قرار داشت که با رایزنی های صورت گرفته، جزو پنج فدراسیون اول شدیم.

وی ادامه داد: اقدام اساسی دیگر برای ترویج این ورزش، معرفی و توسعه آن در سطح مدارس بود که در این رابطه تفاهم نامه ای را با وزارت آموزش و پرورش منعقد کردیم تا ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی را در مدارس آموزش دهیم.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای تصریح کرد: این طرح ابتدا در سطح شش استان به شکل پایلوت برگزار شد که طی آن هزار مرشد دانش آموز تربیت کردیم و بنا داریم امسال هم این طرح را در شش استان دیگر اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 1000 دانش آموز مُرشد تربیت کردیم

سال گذشته 1000 دانش آموز مُرشد تربیت کردیم