مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-10حوادث

دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در اندیشه


فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو خبر داد و گفت: اموالی از قبیل سوییچ، چاقو، انواع پیچ گوشتی، آچار و سیم خم شده مورد استفاده برای بازکردن درب خودروها از این سارق کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های سریالی داخل خودرو در شهریار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری 12 اندیشه حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به یک نفر مظنون شده و در حال سرقت از صندوق عقب یک دستگاه خودرو پژو 405 در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهریار افزود: در بازرسی از کیف وی، اموال سرقتی از قبیل یک عدد سوییچ پژو 206، یک عدد سوییچ پژو 405، 5 عدد کلید متفرقه، 5 عدد انگشتر، یک قبضه چاقو، انواع پیچ گوشتی و آچار، سیم خم شده مورد استفاده در بازکردن درب خودروها کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های تکمیلی ماموران به جرم خود مبنی بر 12 فقره سرقت داخل خودرو در مناطقی از شهریار اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در اندیشه

دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در اندیشه