مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-20سياسي

وعده وحیدی برای رسیدگی به اقدامات اخیر معاون سیاسی وزارت کشور


عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: در این جلسه وزیر کشور تاکید کرد با توجه به جایگاه مجلس، وظیفه همه استانداران و فرمانداران این است که با نمایندگان همراه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد نادری در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز (سه شنبه 30 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با حضور احمد وحیدی، گفت: اخیراً معاون سیاسی وزیر کشور در بخشنامه ای به استانداران و فرمانداران تاکید کرده که نمایندگان حق ورود به پروژه ها و امور را ندارند و نباید با نمایندگان مجلس همکاری شود.

این موضوع اهانت به مجلس و جایگاه نمایندگان مردم است و به همین دلیل امروز وزیر کشور در جلسه غیرعلنی حضور یافت تا در این باره توضیح دهد.

وی بیان کرد: وزیر کشور در توضیحات خود گفت که از ابلاغ این بخشنامه اطلاعی نداشته و آن را لغو کرده است و به همه استانداران نیز تاکید کرده که نهایت همکاری و همراهی را با نمایندگان مردم داشته باشند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحیدی در این جلسه تاکید کرد نمایندگان نقش بسیار مهمی در در پیشرفت روستاها، شهر و استان دارند و هر کسی از مدیران استان که با نمایندگان همراهی نکند، تذکر خواهد گرفت و به همه استانداران گفته ام کمترین بی توجهی یا خدای نکرده توهین به نمایندگان را برنمی تابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وحیدی برای رسیدگی به اقدامات اخیر معاون سیاسی وزارت کشور

وعده وحیدی برای رسیدگی به اقدامات اخیر معاون سیاسی وزارت کشور