مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:452023-06-21سياسي

صدا و سیما یک دانشگاه سیار است


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تاکید بر فعالیت های گسترده و فراوان صدا و سیما گفت: همان گونه که حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب فرمودند کارهای صدا و سیما بسیار زیاد و به واقع یک دانشگاه سیار می باشد و هر فردی می تواند از آن استفاده علمی نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در دیدار مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز استان اصفهان اظهار داشت: از امام جواد(ع) روایت است که می فرماید: مومن نیازمند سه امر می باشد؛ توفیقی که از جانب خدا است، واعظی که از درون نصیحت کند و از هر فردی نصیحت را قبول نماید .

وی ضمن ابراز امیدواری برای خدمت بهتر در صدا و سیمای استان، جمع حاضر در جلسه را جمعی ارزشمند بیان کرد و افزود: خدا را شاکر هستیم که همه افرادی که در صدا و سیمای استان حضور داشته و دارند متدین و دلسوز می باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد خدمت در صدا و سیما را توفیقی از جانب خدا عنوان کرد و گفت: برخی از امور در دست ما نیست، لذا گاهی فردی ویژگی هایی دارد و خداوند برای انجام کاری به آن توفیق می هد و همین که خدا توفیق داده است که در رأس کارهای فرهنگی قرار گیرید و در جمهوری اسلامی و صدا و سیما فعالیت نمایید توفیق من الله اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیما یک دانشگاه سیار است

صدا و سیما یک دانشگاه سیار است