مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:462023-06-08سياسي

توانمندی مهندسان پایگاه شهید دوران در بازسازی 2 هواپیمای شکاری و ترابری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در بازدید از یک فروند جنگنده سوخو 24 و یک فروند هواپیمای ترابری سی 130 بازآماد شده در پایگاه هوایی شهید دوران و الحاق آن به ناوگان عملیاتی این نیرو اظهار داشت: در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز، اورهال اساسی 2 فروند از هواپیما های بسیار مهم و استراتژیک نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بُعد ترابری و شکاری انجام شد.

وی با بیان اینکه هواپیمای شکاری و بمب افکن سوخو 24 که امروز به چرخه عملیات برگشته حاصل تلاش نیرو های فنی و مهندسی پایگاه هوایی شهید دوران شیراز است، گفت: موتور این هواپیما در پرواز دچار آتش سوزی شد و سال ها زمین گیر بود.

امیر واحدی به تعمیرات اساسی هواپیمایی ترابری سی 130 هم اشاره ای کرد و افزود: هواپیمای سی 130 یکی از هواپیما های بسیار مهم نیرو هوایی ارتش است که در دوران دفاع مقدس و پشتیبانی از جبهه مقاومت کار های بسیار ارزشمندی انجام داده است.

وی ادامه داد: این هواپیما هم به دلیل وجود اشکالاتی در سیستم بال هواپیما، بال به طور کامل تعویض و تعمیرات کامل انجام شد و به چرخه عملیاتی پیوسته است.

امیر سرتیپ واحدی در حاشیه این مراسم ضمن بازدید از بخش های مختلف پایگاه شهید دوران، توان رزمی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد و با خانواده ها، کارکنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی مهندسان پایگاه شهید دوران در بازسازی 2 هواپیمای شکاری و ترابری

توانمندی مهندسان پایگاه شهید دوران در بازسازی 2 هواپیمای شکاری و ترابری