مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:502023-05-30سياسي

منتخبان کانون وکلای دادگستری قزوین آغاز به کار کردند


منتخبان دوره دهم هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین در مراسمی با تعیین محمد نسخه چی به عنوان ریاست این کانون به صورت رسمی آغاز به کار کردند.

- ایسنا/قزوین منتخبان دوره دهم هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین در مراسمی با تعیین محمد نسخه چی به عنوان ریاست این کانون به صورت رسمی آغاز به کار کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان قزوین، منتخبان دوره دهم هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین عصر دوشنبه 8 خرداد 1402 در مراسمی با تعیین محمد نسخه چی به عنوان ریاست این کانون به صورت رسمی آغاز به کار کردند.

این مراسم با حضور اعضای هیئت نظارت بر انتخابات دهمین دوره هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین، اعضای هیئت مدیره دوره نهم و اعضای منتخب دوره دهم هیئت مدیره و همچنین جمعی از وکلای دادگستری در ساختمان کانون برگزار شد.

در این مراسم با رأی اکثریت اعضای هیئت مدیره، محمد طایفه زرکش به عنوان نایب رییس و فخرالدین شکری نیز به عنوان بازرس انتخاب شدند و امیرافشین کلانتری و سید محسن خطیبی قمی نیز به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین فعالیت خواهند کرد.

انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری قزوین 21 اردیبهشت ماه 1402 امسال برگزار شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان کانون وکلای دادگستری قزوین آغاز به کار کردند

منتخبان کانون وکلای دادگستری قزوین آغاز به کار کردند