مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-19پزشكي

لزوم ارائه خدمات شایسته به دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی


مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت بر ارائه خدمات شایسته برای دانشجویان شاهد و ایثارگر و تدوین آیین نامه های اموزشی متناسب با نیاز روز جامعه تاکید کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت؛ دکتر رضا البرزی، مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر این وزارتخانه در نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی تصریح کرد: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و دانشجویان شاهد و ایثارگر توفیقی بسیار بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: تا آنجا که توان داریم خدماتی شایسته و در شان خانواده معزز شهدا و ایثارگران ارائه می دهیم ؛ البته این خدمت باید به گونه ای باشد که مشکلی را بکاهد، نه آنکه بر مشکلات موجود بیفزاید.

مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر این وزارتخانه با اشاره به برگزاری کارگاه های مستمر آموزشی در حوزه شاهد و ایثارگر، بیان کرد: ما در برخی موارد نیازمند تغییر، اصلاح و به روزرسانی در آیین نامه های موجود، متناسب با نیاز روز جامعه هستیم .

وی از برگزاری جشنواره شاهد و ایثارگر در سال جاری خبر داد و افزود: المپیاد ورزشی اساتید و دانشجویان شاهد و ایثارگر، آبان 1402 در همدان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه خدمات شایسته به دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

لزوم ارائه خدمات شایسته به دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی