مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 21:552023-06-09اقتصادي

محرومیت از بازار کار عامل اصلی فقر در کشور های عربی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از العربی الجدید، بانک جهانی خواستار ارائه کمک های مالی مستقیم به فقیرترین اقشار در کشور های عربی، - بانک جهانی محرومیت بسیاری از جوانان و زنان از حضور در بازار کار را عامل اصلی فقر در کشور های عربی دانست و خواستار بازنگری در قوانین مربوط به حمایت اجتماعی در این کشور ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از العربی الجدید، بانک جهانی خواستار ارائه کمک های مالی مستقیم به فقیرترین اقشار در کشور های عربی، ایجاد قوانین مربوط به بیمه بیکاری، اصلاح حقوق بازنشستگی و در عین حال تدوین قوانینی برای حمایت از کارمندان و گسترش حضور زنان در بازار کار شد.

بانک جهانی در گزارشی که با عنوان بازنگری در قوانین مربوط به حمایت اجتماعی در خاورمیانه و شمال آفریقا منتشر کرد، محورمیت از بازار کار را عامل اصلی فقر و محرومیت در این منطقه دانست.

این موسسه مالی بین المللی تاکید کرد که همه گیری کرونا و تهاجم روسیه به اوکراین اثرات مخربی بر استاندارد های زندگی داشته است و این اثرات هنوز وجود دارد.

بانک جهانی با اشاره به اینکه حتی قبل از این دو بحران، اکثر کشور های منطقه از فقر و محرومیت رنج می بردند، تاکید کرد: علاوه بر این، منطقه دچار کمبود فرصت های شغلی به ویژه در میان زنان و جوانان است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت از بازار کار عامل اصلی فقر در کشور های عربی است

محرومیت از بازار کار عامل اصلی فقر در کشور های عربی است