مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 00:002023-06-12سياسي

استقبال رسمی رییس جمهور ونزوئلا از رییسی


در این مراسم جمعی از اقشار مختلف مردم کاراکاس نیز حضور داشتند و در بدو ورود رییس جمهوری اسلامی ایران به کاخ ریاست جمهوری با در دست داشتن پرچم های ایران و ونزوئلا از سید ابراهیم رییسی و هیئت عالی رتبه همراه استقبال کردند.

- نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور، موسوم به میرا فلورس به صورت رسمی از سید ابراهیم رییسی استقبال کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم جمعی از اقشار مختلف مردم کاراکاس نیز حضور داشتند و در بدو ورود رییس جمهوری اسلامی ایران به کاخ ریاست جمهوری با در دست داشتن پرچم های ایران و ونزوئلا از سید ابراهیم رییسی و هیئت عالی رتبه همراه استقبال کردند.

  در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و ونزوئلا اعضای هیئت های عالی رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند.

  پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی، روسای جمهور ایران و ونزوئلا ابتدا دیداری خصوصی با یکدیگر خواهند داشت و سپس نشست و مذاکرات هیئت های عالی رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

  در اولین بخش از برنامه های سفر رییس جمهوری به ونزوئلا، وی با حضور در آرامگاه سیمون بولیوار، رهبر انقلاب های آزادیبخش آمریکای لاتین، با اهدای تاج گل به مقام این سیاستمدار ونزوئلایی ادای احترام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال رسمی رییس جمهور ونزوئلا از رییسی

استقبال رسمی رییس جمهور ونزوئلا از رییسی