مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-02سياسي

کشور های شمال اقیانوس هند برای تامین امنیت منطقه کنار ایران هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش بعد از ظهر جمعه در حاشیه سفر به شهر قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:کشور هایی حوزه شمال اقیانوس هند به این باور رسیدند که باید در کنار ایران قرار گیرند و با هم افزایی نیرو های یکدیگر امنیت منطقه را برقرار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش بعد از ظهر جمعه در حاشیه سفر به شهر قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز کشور های منطقه به این نتیجه رسیدند که برقراری امنیت منطقه با اتحاد و هم افزایی کشور های خود منطقه امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه ائتلاف های جدید منطقه ای و فرا منطقه ای در حال شکل گیری است افزود: ما در یک ائتلاف سه جانبه قرار داشتیم که در حال گسترش است و ایران، روسیه و چین به طور سالیانه رزمایش هایی را برگزار می کنند و این رزمایش ها در حال توسعه است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: امید است با شکل گیری ائتلاف های منطقه ای جدید، به زودی شاهد عاری شدن منطقه از هرگونه نیروی غیرموجه باشد و مردم منطقه با استفاده از سرباز های خودشان بر حوزه امینی منطقه مسلط باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور های شمال اقیانوس هند برای تامین امنیت منطقه کنار ایران هستند

کشور های شمال اقیانوس هند برای تامین امنیت منطقه کنار ایران هستند