مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-02سياسي

جمهوری اسلامی بهترین نوع حکومت است/مردم برای رفع نواقص درست انتخاب کنند


امام جمعه موقت یزد با بیان این که حکومت جمهوری اسلامی از این جهت که به رای مردم و قوانین اسلامی تکیه دارد را بهترین نوع حکومت خواند و گفت: مردم باید برای رفع نواقص موجود در جامعه انتخاب درست تر اقدام کنند.

- ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد با بیان این که حکومت جمهوری اسلامی از این جهت که به رای مردم و قوانین اسلامی تکیه دارد را بهترین نوع حکومت خواند و گفت: مردم باید برای رفع نواقص موجود در جامعه انتخاب درست تر اقدام کنند.

آیت الله سید ناصر محمدی در خطبه های نماز جمعه امروز یزد که در مسجد ملا اسماعیل میعادگاه نماز جمعه شهر یزد اقامه شد، ضمن گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل(ره) و قیام 15 خردادماه مردم عزیز کشورمان، اظهار کرد: کشور ما تا قبل از انقلاب اسلامی دارای بدترین نوع نظام حکومت یعنی حکومت پادشاهی موروثی بود چرا که سردمداران این حکومت همه کشور را ملک خود و مردم را نیز رعیت خود می دانستند.

وی با بیان این که دوران پهلوی حتی بدتر از دوران قاجاریه، افشاریه و زندیه و دیگر حکومتهای قبلی ایران بود، گفت: متاسفانه برخلاف سایر این حکومتها که با جنگ و حتی ظلم و خونریزی، پادشاهی این کشور را بدست می آوردند، نفر اول حکومت پهلوی که نگهبان اسطبل یک سفارت خارجی و نادان ترین و ظالم ترین فرد بود، توسط بیگانگان شناسایی و وی را به حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی بهترین نوع حکومت است/مردم برای رفع نواقص درست انتخاب کنند

جمهوری اسلامی بهترین نوع حکومت است/مردم برای رفع نواقص درست انتخاب کنند