مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-17ورزشي

وزیر ورزش: اتفاقات در پیست اتومبیلرانی سازمان یافته نبود


وزیر ورزش و جوانان درخصوص اتفاقات در پیست اتومبیلرانی به وجود آمده بود، خاطرنشان کرد: روز جمعه این اتفاق رخ داد و روز شنبه، گزارش این ماجرا به دست من رسید و دستور رسیدگی اش صادر شده است.

- وزیر ورزش و جوانان درخصوص اتفاقات در پیست اتومبیلرانی به وجود آمده بود، خاطرنشان کرد: روز جمعه این اتفاق رخ داد و روز شنبه، گزارش این ماجرا به دست من رسید و دستور رسیدگی اش صادر شده است.

حراست وزارت ورزش در این زمینه فعال شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد ما میزبانی از رویدادهای ورزشی و کلاس های آموزشی و تعاملات بین المللی است و امیدوارم که این اتفاقات راه را باز کند و ظرفیت ارزشمند علمی ورزشی کشور، پذیرای مهمانان بیشتر خارجی در ورزش کشور باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مراسم افتتاحیه مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در مزار شهدای گمنام وزارت ورزش و جوانان با حضور سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

ورزشکاران 20 کشور آسیایی شرکت کننده در اسنوکر قهرمانی آسیا پیش از حضور در سالن برگزاری مسابقات و افتتاح رقابت ها، در وزارت ورزش و جوان حضور پیدا کرده و یاد شهدای کشورمان را گرامی داشتند.

  سجادی در حاشیه افتتاحیه مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران درخصوص مراسم غبارروبی گلزار شهدای وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: این حرکت ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: اتفاقات در پیست اتومبیلرانی سازمان یافته نبود

وزیر ورزش: اتفاقات در پیست اتومبیلرانی سازمان یافته نبود