مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-10دانش

دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند در صنایع و واحد های اقتصادی بورسیه می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جلسه بررسی بورسیه دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند در صنایع استان خراسان جنوبی با حضور سرپرست بنیاد نخبگان استان، - رییس اداره ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: ساز و کار لازم برای نگهداشت نخبگان دانش آموزی و دانشجویی و استعداد های برتر در استان با همکاری مشترک بخش های صنعتی، علمی و اقتصادی فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جلسه بررسی بورسیه دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند در صنایع استان خراسان جنوبی با حضور سرپرست بنیاد نخبگان استان، مدیران صنایع و واحد های اقتصادی، شرکت های دانش بنیان و با مشارکت شرکت شهرک های صنعتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان و کلینیک کسب و کار استان برگزار شد.

یعقوب نژاد، رییس اداره فناوری و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه صنعتی بیرجند در حاشیه این جلسه گفت: ساز و کار لازم جهت نگهداشت نخبگان دانش آموزی و دانشجویی و استعداد های برتر در استان با همکاری مشترک بخش های صنعتی، علمی و اقتصادی استان، فراهم شده است.

یعقوب نژاد گفت: از مهمترین اهداف این طرح شناسایی، هدایت، توانمندسازی، جذب و نگهداشت سرمایه انسانی مستعد برتر و نخبه در واحد های اقتصادی استان و تحقق مهارت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند در صنایع و واحد های اقتصادی بورسیه می شوند

دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند در صنایع و واحد های اقتصادی بورسیه می شوند