مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:102023-05-31سياسي

هرگونه حمایت از خانواده زندانیان با حفظ کرامت انسانی و آبروی آنها صورت گیرد


دادستان عمومی و انقلاب ساوه بر ضرورت توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانواده زندانیان با تاکید بر حفظ آبروی آنان تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی دادستان عمومی و انقلاب ساوه بر ضرورت توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانواده زندانیان با تاکید بر حفظ آبروی آنان تاکید کرد.

محمودرضا سازنده 10 خرداد، در جلسه مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان ساوه که در سالن جلسات دادسرای ساوه تشکیل شد، با بیان اینکه تشکیل انجمن حمایت از زندانیان ساوه با هدف کاهش آلام و رنج های خانواده زندانیان صورت گرفته است.

گفت: ماهیت انجمن، حمایت مادی و معنوی از خانواده های زندانیان است و در شهرستان ساوه کمک های خوبی از سوی مردم و خیرین برای خانواده زندانیان صورت می گیرد که شایسته تقدیر است.

این خانواده ها باید علاوه بر حمایت مادی از حمایت های معنوی نظیر توانمندسازی و مهارت آموزی با ایجاد اشتغال برای آنها برخوردار شوند تا ضمن درآمدزایی از آسیب های متاثر از مشکلات اقتصادی مصون بمانند.

وی با تاکید بر اینکه باید حافظ آبروی زندانیان و خانواده آنها باشیم که مصداق بارز حمایت معنوی از خانواده زندانیان است، تصریح کرد: هرگونه حمایت مادی و معنوی از خانواده زندانیان باید با حفظ کرامت انسانی و آبروی آنها صورت گیرد و این رفتار اجتماعی زمینه بازگشت عزتمندانه آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه حمایت از خانواده زندانیان با حفظ کرامت انسانی و آبروی آنها صورت گیرد

هرگونه حمایت از خانواده زندانیان با حفظ کرامت انسانی و آبروی آنها صورت گیرد