مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-19حوادث

توقیف 7 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف هفت دستگاه خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی برخورد قاچاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ هدایت بهرامی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با ادامه یافتن طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهای شوتی عملیات پلیسی در این زمینه از سوی مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران اجرایی شد.

در همین راستا و در اجرای گشت زنی های انتظامی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق شدند، دو دستگاه خودروی سواری را هنگام ورود به پارکینگ عمومی طبقاتی در محدوده خیابان شوش تهران شناسایی و متوقف کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه خودروهای مذکور حامل بار قاچاق بود، خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی لوازم برقی آشپرخانه خارجی و قاچاق را کشف و ضبط کردند.

همچنین رانندگان این خودروها نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در جریان بازجویی های انجام شده به قاچاق بودن کالاها معترف شدند.

بهرامی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پنج دستگاه خودروی شوتی دیگر را که در پارکینگ عمومی در حال تخلیه کالای قاچاق بودند شناسایی و توقیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 7 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در تهران

توقیف 7 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در تهران