مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-07پزشكي

10 مرکز درمانی آماده ارائه خدمت به حجاج ایرانی / کنترل مستمر سلامت زائران


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان این که 10 مرکز درمانی آماده خدمت رسانی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه هستند، گفت: جهت برگزاری ایمن مراسم حج، - کادر درمان هلال احمر سلامت زائران را به صورت مستمر کنترل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی مرعشی - رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه 2 درمانگاه شبانه روزی و سه مطب پزشکی در مدینه فعال است و به حجاج خدمت رسانی می کنند، گفت: علاوه بر حضور پزشک در 65 هتل محل اقامت زائران ایرانی در مکه، 4 درمانگاه 16 ساعته در هتل های میدان، زهره السعد، العلیان الماسی و دفلی مکه فعال شده است و خدمات درمانی سطح 2 در این درمانگاه ها به زائران ارائه می شود.

وی افزود: بیمارستان هلال احمر ایران در مکه نیز با ترخیص دارو و تجهیزات، فعالیت خود را برای خدمت به حجاج ایرانی آغاز کرده است.

این بیمارستان دارای بخش های اورژانس، بستری زنان، مردان، CCU، آزمایشگاه، رادیولوژی، پلی کلینیک تخصصی، داروخانه و واحد امداد و انتقال است.

همچنین واحد رابطین پزشکان عرب زبان برای انتقال بیماران ایرانی به بیمارستان های سعودی در این مرکز فعال شده است.

مرعشی ادامه داد: از روز سوم خردادماه و همزمان با اعزام حجاج به عربستان تا پایان روز 16 خردادماه، 11 هزار و 508 خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز هلال احمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 مرکز درمانی آماده ارائه خدمت به حجاج ایرانی / کنترل مستمر سلامت زائران

10 مرکز درمانی آماده ارائه خدمت به حجاج ایرانی / کنترل مستمر سلامت زائران