مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-20اجتماعي

آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان یکم تیرماه برگزار می شود


رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد عالی آزمون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان استان یکم و دوم تیر ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ولی موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: آزمون ورودی پایه هفتم و تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان در روزهای یکم و دوم تیر ماه 1402 در سطح استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی بیان داشت: از 15 تا 25 فروردین 1402 ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان انجام شد و آزمون ورودی پایه هفتم این مدارس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه یکم تیر ماه و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم این مدارس، ساعت 9 صبح روز جمعه دوم تیرماه 1402 برگزار می شود.

موسوی تصریح کرد: در سه شهرستان بویراحمد و گچساران و کهگیلویه برای آزمون ورودی پایه هفتم 18 حوزه امتحانی پیش بینی شده و آمار داوطلبان پایه هفتم سه هزار و 561 نفر است.

وی افزود: از این تعداد تعداد یکهزار و 656 نفر دختر و یکهزار و 905 نفر پسر هستند.

موسوی اظهار داشت: یکهزار و 117 دانش آموز استان نیز برای آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم ثبت نام کرده اند که در شش حوزه اجرا درسه شهرستان بویراحمد گچساران وکهگیلویه به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان یکم تیرماه برگزار می شود

آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان یکم تیرماه برگزار می شود