مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-02سياسي

برگزاری آزمون استخدامی در فارس همزمان با سراسر کشور


همزمان با سراسر کشور، دهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی به همت جهاددانشگاهی فارس در این استان برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با سراسر کشور، دهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی به همت جهاددانشگاهی فارس در این استان برگزار شد.

دهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی جمعه 12 خرداد همزمان با سراسر کشور، با حضور 5619 متقاضی در و به همت جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی فارس در حاشیه این آزمون گفت: در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه هایی در فارس 5 هزار و 619 نفر ثبت‎نام کردند که از این تعداد 2 هزار و 713 نفر مرد و 2 هزار و 906 نفر زن بودند.

امیرحسین استقلال، زمان اعلام نتایج اولیه آزمون پس از تصحیح الکترونیکی را دهه دوم تیرماه اعلام کرد و افزود: بنا بر مندرجات دفتر چه راهنمای ثبت نام و براساس نوع دستگاه 3 الی 5 برابر ظرفیت مورد نیاز جهت انجام مصاحبه و شرکت در کانون ارزیابی به دستگاه اجرایی متقاضی معرفی خواهد شد.

استقلال با بیان اینکه این آزمون استخدامی مربوط به 25 دستگاه اجرایی بود، گفت: این دستگاه ها شامل وزارت راه و شهرسازی، پست بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی در فارس همزمان با سراسر کشور

برگزاری آزمون استخدامی در فارس همزمان با سراسر کشور