مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-03سياسي

هزینه 5 میلیارد تومانی اوقاف گیلان برای اجرای طرح «قرار دوازدهم»


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از هزینه 5 میلیارد تومانی برای اجرای طرح «قرار دوازدهم» طی3ماه اول سال در استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف دستگیری از افراد کم برخوردار اجرا می شود.

- انزلی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از هزینه 5 میلیارد تومانی برای اجرای طرح قرار دوازدهم طی3ماه اول سال در استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف دستگیری از افراد کم برخوردار اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده بعد از ظهر شنبه در مراسم اجرای طرح قرار دوازدهم در امام زاده صالح (س) بندرانزلی ضمن تسلیت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اظهار کرد: طرح ملی قرار دوازدهم در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ و منسجم و ساماندهی و جهت دهی به خدمات معیشتی و اجتماعی بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می شود.

وی افزود: طرح قرار دوازدهم به نام و یاد آقا امام زمان (عج) جهت دستگیری از افراد کم برخوردار با ارائه خدمات اجتماعی از قبیل کمک های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک به تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و افراد کم برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 5 میلیارد تومانی اوقاف گیلان برای اجرای طرح «قرار دوازدهم»

هزینه 5 میلیارد تومانی اوقاف گیلان برای اجرای طرح «قرار دوازدهم»