مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-20اقتصادي

تولید روزانه بیش از 50 تُن مرغ بیشتر از مصرف در لرستان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تولید روزانه مرغ در استان حدود150 تن بوده در حالی که نیاز استان 90 تن است، یعنی 50 تا 60 تن مازاد مصرف داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، صادق اسدالهی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نوسان قیمت مرغ در استان، توضیح داد: سال گذشته با مردمی سازی یارانه ها، مزارع مرغ مادر دچار مشکل شد و از دهم تا بیستم اسفند تولید جوجه در کشور نداشتیم.

وی بیان کرد: با عدم تولید جوجه از دهم تا بیستم اسفند ماه پیش بینی می کردیم در حوزه تولید مرغ از بیست فروردین تا 10 اردیبهشت با نوسان مواجه باشیم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ما در استان در حوزه تولید مرغ با مشکل مواجه نبودیم، به طوری که حتی یک روز بدون عرضه مرغ گرم نداشتیم، اما کاهش تولید مرغ در هفت استان همجوار به ما فشار وارد کرد.

اسدالهی اظهار کرد: تولید روزانه مرغ در استان 150 تن است در حالی که نیاز استان حدود 90 تن است، یعنی 50 تا 60 تن مازاد مصرف داریم.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار و 500 میلیارد تومان ارزش صنعت طیور استان است، گفت: ما در صنعت طیور باید تولید پایدار داشته باشیم و تحقق این امر مستلزم این است که قیمت تمام شده مرغ را برای مرغدار در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه بیش از 50 تُن مرغ بیشتر از مصرف در لرستان

تولید روزانه بیش از 50 تُن مرغ بیشتر از مصرف در لرستان