مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-19سياسي

مشکلات صنعت با فراهم سازی تولید و اشتغال قابل حل است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با اشاره به شعار راهبردی مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: امروز بسیاری از چالش ها و مشکلات بخش صنعت با فراهم سازی تولید و اشتغال قابل حل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان کازرون اظهار داشت: تولید و اقتصاد، محور توسعه و پیشرفت شهرستان انقلابی کازرون است و این مهم فقط با بسترسازی در زمینه تولید محقق خواهد شد.

در ادامه محمدجعفر شفیعی، مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون نیز با بیان اینکه بخش صنعت یکی از بخش های مهم اقتصادی است، اظهار داشت: رشد و توسعه بخش صنعت باعث توسعه صنعتی و اقتصادی در هر منطقه ای خواهد شد.

وی افزود: توسعه و گسترش بخش صنعت مستلزم استفاده از فناوری پیشرفته به همراه نیروی انسانی ماهر و با تجربه است.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون خاطر نشان کرد: عوامل مختلفی در رشد تولید و ارزش افزوده واحدهای صنعتی مؤثر است که مهمترین آنها می توان به نیروی انسانی ماهر و با تجربه، ماشین آلات مدرن و تکنولوژی نوین و پیشرفته اشاره نمود.

مهندس شفیعی تصریح کرد: افزایش سطح دانش و مهارت نیروی انسانی می تواند در افزایش تولیدات و ارزش افزوده صنایع بسیار مفید و مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات صنعت با فراهم سازی تولید و اشتغال قابل حل است

مشکلات صنعت با فراهم سازی تولید و اشتغال قابل حل است