مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-09سياسي

رسانه های جبهه انقلاب در راستای ایجاد نشاط در جامعه تلاش کنند


نایین_امام جمعه شهرستان نایین گفت: در راستای ایجاد و تقویت احساس امید و نشاط در میان مردم، رسانه های جبهه انقلاب باید نقش مؤثر ایفا کنند چراکه از این رسانه ها انتظار امیدآفرینی می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو در نماز جمعه این هفته شهرستان نایین با بیان اینکه برای پیشرفت کشور و عزت ملی باید تمام سعی و تلاش خود را در تقویت ایمان و امید مردم به کار بگیریم، اظهار کرد: امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی سه بعد و سه محور مهم امید آفرینی و بستر ساز امید در جامعه اند و جامعه ای که در آن امنیت یا احساس امنیت چه در بعد فرهنگی و اجتماعی، چه سیاسی و چه اقتصادی در آن نباشد، امید نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد: امید به کار کردن و سرمایه گذاری و تحصیلات بالا داشتن و امثال این موارد در گرو امن بودن آینده و سرمایه مردم است و هرجا که به نسخه های نجات بخش امامین انقلاب در این سال ها توجه شده است، امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی رخ داده است.

امیدآفرینی زمانی در جامعه رخ می دهد که با عمل مسئولان همراه باشد امام جمعه شهرستان نایین تاکید کرد: امیدآفرینی زمانی در جامعه رخ می دهد که عملی در پی آن باشد چرا که مردم به وعده امیدوار نمی شوند بلکه زمانی امیدوار می شوند که یک عمل یا اتفاقی را از سوی مسئولان و کارگزاران نظام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های جبهه انقلاب در راستای ایجاد نشاط در جامعه تلاش کنند

رسانه های جبهه انقلاب در راستای ایجاد نشاط در جامعه تلاش کنند