مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:452023-05-28سياسي

موانع مشارکت دانشجویان در برگزاری کرسی های آزادندیشی رفع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، جلسه دوم «کارگروه مشورتی بازبینی و اصلاح آیین نامه تشکیل کرسی های آزاداندیشی» با حضور مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی و کارشناسان و دانشجویان .

- دومین جلسه کارگروه مشورتی بازبینی و اصلاح آیین نامه کرسی های آزاداندیشی برگزار شد و بر نقش تسهیل گری آیین نامه و لزوم رفع موانع مشارکت فعال دانشجویان در برگزاری کرسی های آزادندیشی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، جلسه دوم کارگروه مشورتی بازبینی و اصلاح آیین نامه تشکیل کرسی های آزاداندیشی با حضور مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی و کارشناسان و دانشجویان دانشگاه های منتخب تهران، برگزار شد.

در این جلسه مفاد آیین نامه مذکور بر اساس پیشنهاد های ارائه شده در جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت و اعضا نظرات خود را در خصوص جزییات پیش نویس تهیه شده ارائه کردند.

توجه به نقش تسهیل گری آیین نامه و لزوم رفع موانع مشارکت فعال دانشجویان در برگزاری کرسی های آزادندیشی، از مهترین مواردی بود که در جلسه مذکور، مورد تأکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع مشارکت دانشجویان در برگزاری کرسی های آزادندیشی رفع می شود

موانع مشارکت دانشجویان در برگزاری کرسی های آزادندیشی رفع می شود