مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-11اقتصادي

ذخیره 20 میلیون مترمکعبی آب ارمغان طرح های آبخیزداری از سیلاب مهدیشهر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر بااشاره به سیل روزهای اخیر در مناطقی از شهرستان مهدیشهر، ذخیره 20 میلیون مترمکعبی آب ناشی از سیلاب را رهاورد اجرای طرح های آبخیزداری در این شهرستان برشمرد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر بااشاره به سیل روزهای اخیر در مناطقی از شهرستان مهدیشهر، ذخیره 20 میلیون مترمکعبی آب ناشی از سیلاب را رهاورد اجرای طرح های آبخیزداری در این شهرستان برشمرد.

حیدر واحد مطلق 21 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال های گذشته با ایجاد سازه های آبخیزداری در شهرستان مهدیشهر زمینه ذخیره سازی آب های سطحی در بخش هایی از شهرستان فراهم شد.

وی از تخصیص اعتبار به این پروژه در سفر گذشته رییس جمهور به استان خبر داد و تصریح کرد: در سفر هیات دولت به استان سمنان با افزایش اعتبارات بخش آبخیزداری زمینه احداث سازه های آبخیزداری در این شهرستان با حجمی بیش از 4000 متر مکعب و با اعتباری حدود پنج میلیارد تومان فراهم شد.

واحد مطلق با بیان اینکه اجرای این طرح ها تماما بر مبنای مطالعات علمی و برنامه ریزی های بلند مدت صورت گرفته خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سیل روزهای اخیر در شهرستان، شاهد اثر بخشی مشهود این سازه ها بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 20 میلیون مترمکعبی آب ارمغان طرح های آبخیزداری از سیلاب مهدیشهر

ذخیره 20 میلیون مترمکعبی آب ارمغان طرح های آبخیزداری از سیلاب مهدیشهر