مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-12اقتصادي

اهتمام سازمان برنامه و بودجه در حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


گزارشی با عنوان سازمان برنامه و بودجه کم کارترین دستگاه در قانون جوانی جمعیت بوده مورخ 20/3/1402 در آن خبرگزاری منتشرشده که توضیحات مقتضی به شرح زیر است: - معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: اعتبار پیش بینی شده در قانون بودجه سال 1401 برای این قانون ده هزار و هفت صد میلیارد تومان بوده که از این مبلغ شش هزار و هفت صد و سی میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

گزارشی با عنوان سازمان برنامه و بودجه کم کارترین دستگاه در قانون جوانی جمعیت بوده مورخ 20/3/1402 در آن خبرگزاری منتشرشده که توضیحات مقتضی به شرح زیر است:گام بلند سازمان برنامه و بودجه در حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیتمعاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: اعتبار پیش بینی شده در قانون بودجه سال 1401 برای این قانون ده هزار و هفت صد میلیارد تومان بوده که از این مبلغ شش هزار و هفت صد و سی میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی افزود: در لایحه بودجه سال 1402 اعتبار بیشتری پیش بینی شده است که هجده هزار میلیارد تومان درمجموع در ردیف های مختلف برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیش بینی شده است.

نجفی خواه تأکید کرد: هفت هزار و پانصد میلیارد تومان هم در یکی از ردیف های متفرقه لایحه بودجه 1402 برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام سازمان برنامه و بودجه در حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

اهتمام سازمان برنامه و بودجه در حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت