مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-04سياسي

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام، قرآن و ملت ایران است


عضو هیئت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه اسلام، قرآن و ملت ایران به وسیله حضرت امام خمینی در جامعه کنونی زنده شد، خاطرنشان کرد: - ایسنا/گیلان عضو هیئت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه اسلام، قرآن و ملت ایران به وسیله حضرت امام خمینی در جامعه کنونی زنده شد، خاطرنشان کرد: ما می توانیم امام خمینی را به عنوان احیاگر اسلام و احیاگر قرآن و احیاگر ملت ایران بنامیم و از میراث احیاگری آن حضرت پاسداری کنیم.

آیت الله محسن اراکی امروز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در مصلی بزرگ رشت برگزار شد، با اشاره به عظمت 14 خرداد، اظهار کرد: امروز روز رحلت احیاگر اسلام و بنیانگذار جمهوری اسلامی و به وجود آورنده جنبش نوین آزادی خواهی اسلامی در سراسر جهان، یعنی حضرت امام روح الله الموسوی الخمینی(ره) است.

وی ابعاد شخصیتی حضرت امام را گسترده و عمیق و دامنه دار دانست و افزود: سخنرانی امروز مقام معظم رهبری بسیار جامع و آموزنده و عمیق بود و توصیه می کنم که همگان به تفصیل و با جدیت این سخنرانی را ملاحظه و درک کنند.

عضو هیئت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه اسلام، قرآن و ملت ایران به وسیله حضرت امام خمینی در جامعه کنونی زنده شد، خاطرنشان کرد: ما می توانیم امام خمینی(ره) را به عنوان احیاگر اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام، قرآن و ملت ایران است

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام، قرآن و ملت ایران است