مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-02اقتصادي

پیش بینی بازار سرمایه در روزهای آتی و دلیل قرمز پوشی بورس در هفته دوم خرداد


کارشناسان بازار سرمایه معتقدند ورود و خروج سرمایه حقیقی و افزایش سرعت جریان پول می تواند برای بورس چالش هایی را به همراه داشته باشد اما پس از مجامع یعنی در اواخر خردادماه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار سرمایه در هفته دوم خردادماه روندی نوسانی داشت و این بالا و پایین شدن شاخص های بورس در نهایت منجر به بازدهی منفی بازار سهام برای سهامداران شد.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه طی هفته اخیر می تواند دلیل اصلی این ریزش باشد.

به عبارت دیگر، بورس تهران دومین هفته خرداد  منفی به پایان رساند و شاهد عقب گرد شاخص ها بورسی و خروج بیش از 4 هزار میلیارد تومان سرمایه های حقیقی از جزیان دادوستد سهام بودیم.

روندی که بسیاری را نگران کرده است.

افت ارزش معاملات خرد در کنار افزایش ارزش کل معاملات به دلیل رشد معاملات اوراق در بازار سرمایه می تواند روند هفته های آینده بورس را منفی کند.

* بعد از برگزاری مجامع بورس به روند صعودی باز می گردد مجتبی دانشی، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: ورود و خروج سهامداران حقیقی و افزایش سرعت جریان پولی در بازار سرمایه و تغییر سریع مسیر بازار نشانه های آشفتگی و اضطراب در بازار سهام بوده که باید هرچه سریعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بازار سرمایه در روزهای آتی و دلیل قرمز پوشی بورس در هفته دوم خرداد

پیش بینی بازار سرمایه در روزهای آتی و دلیل قرمز پوشی بورس در هفته دوم خرداد