مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 20:402023-06-19حوادث

ورزشکار حرفه ای در باند دزدان احشام!


باند 4 نفره دستبرد به دام های منازل روستایی در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد متلاشی شد که یکی از مدال آوران ورزش حرفه ای نیز از اعضای باند سارقان احشام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای سرقت گوسفندان از روستاهای شرق مشهد هنگامی پلیس را به تکاپو انداخت که  دستبرد به دام های منازل روستایی روند صعودی به خود گرفت و پرونده های متعددی از اواخر سال گذشته در مراکز انتظامی شکل گرفت.

بنابراین فرمانی ویژه از سوی سرهنگ احمد نگهبان (فرمانده انتظامی مشهد) موجب شد تا رسیدگی تخصصی به پرونده سرقت های احشام به پلیس آگاهی سپرده شود.

به همین دلیل گروهی از کارآگاهان زیر نظر مستقیم سرهنگ مصطفی صادقی (رییس پلیس آگاهی مشهد) وارد عمل شدند و کنکاش های میدانی خود را با بازدید از محل های سرقت آغاز کردند.

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که سارقان بدون تخریب قفل یا در منازل روستایی به گاش ها (طویله) دستبرد زده اند.

اگرچه در فرضیه های ابتدایی، سرقت توسط افراد آشنا مورد توجه پلیس قرار گرفت اما آثار خراشیدگی و ریزش اندک دیوارهای خاکی و سیمانی نشان داد که دزدان حرفه ای وارد گاش نشده اند بلکه با استفاده از یک رشته طناب به سرقت گوسفندان از روی دیوار اقدام کرده اند و سپس آن ها را با یک  دستگاه خودروی سواری انتقال داده اند چرا که آثاری از لاستیک خودرو نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار حرفه ای در باند دزدان احشام!

ورزشکار حرفه ای در باند دزدان احشام!