مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:252023-05-29سياسي

یک عملیات،یک خاطره/ بی تابی رحیم صفوی برای مقابله با ضدانقلاب


عملیات پاک سازی گردنه صلوات آباد را با هلی برن 14 گروه از ارتش و سپاه در سمت راست گردنه شروع کردیم، دشمن همه نیروهای خود را بسیج کرده بود و حدود 150 تا 160 نفر از آن ها را در ارتفاعات مشرف به معبر تنگ و سخت گردنه صلوات آباد مستقر ساخته بود، - عملیات پاک سازی گردنه صلوات آباد را با هلی برن 14 گروه از ارتش و سپاه در سمت راست گردنه شروع کردیم، دشمن همه نیروهای خود را بسیج کرده بود و حدود 150 تا 160 نفر از آن ها را در ارتفاعات مشرف به معبر تنگ و سخت گردنه صلوات آباد مستقر ساخته بود، طوری که تمام امید ضدانقلاب به همان نقطه خلاصه می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برای ضربه زدن بر پیکره جمهوری اسلامی و تضعیف ریشه های نهال نوپای انقلاب، تجزیه قومی و سرزمینی کشور با توجه به وجود اقوام مختلف در ایران بود؛ حربه ای که تا بدین روز نیز دشمنان انقلاب از به کار بستن آن برای تضعیف امنیت ملی ایران ناامید نیستند.

یکی از این اقوام و مناطقی که از ابتدای انقلاب تا بدین روز همواره مورد تحریک دشمنان قرارگرفته، قوم کرد و منطقه کردستان بوده است.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس مصمم است در چند شماره، روند حدوداً یک ماهه گروگان گیری شهر سنندج توسط معاندین و منافقین در فروردین و اردیبهشت 1359 و سپس آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عملیات،یک خاطره/ بی تابی رحیم صفوی برای مقابله با ضدانقلاب

یک عملیات،یک خاطره/ بی تابی رحیم صفوی برای مقابله با ضدانقلاب