مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 23:152023-06-18سياسي

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از هتل زائران ایرانی


سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی از هتل های محل اسکان زائران ایرانی ضمن مطلع شدن از برخی مشکلات و کمبودها ، از مسئولان سازمان حج و زیارت خواست نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب امروز یکشنبه (28خرداد) با حضور سرزده در مجموعه جوهر الصبغه ضمن بازدید از روند ارائه خدمات به کاروان های مستقر در این هتل، با زائران ایرانی دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید که سیدعباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت نیز حضور داشت، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با آرزوی قبولی حج ضیوف الرحمان، دعا کرد که حضور در سرزمین وحی قسمت فرزندانشان هم شود.

در هتل جوهر الصبغه کاروان هایی از استان های همدان، زنجان ، یزد، کرمان و اصفهان با 940 زائر اسکان دارند.

در این بازدید محمد محمدلو مدیر مجموعه جوهر الصبغه گزارشی از امکانات فراهم شده برای زائران ارائه و اشاره کرد که خدمات حمل و نقل و پزشکی در شرایط مطلوبی ارائه می شود و فاصله هتل با بیمارستان مکه بدون خودرو کمتر از 10 دقیقه است.

حجت الاسلام والمسلمین نواب زمانی وارد رستوران این هتل شد که زائران درحال صرف وعده ناهار بودند به همین خاطر به آنها گفت با توجه به حضور مسئولین محترم حج و زیارت در سالن ورودی هتل پاسخگوی سوالات شما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از هتل زائران ایرانی

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از هتل زائران ایرانی