مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-17سياسي

اندیشکده های حکمرانی در استان های مختلف راه اندازی می شوند


معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: برای نقش آفرینی در برنامه هفتم توسعه، اندیشکده های حکمرانی در استان های مختلف راه اندازی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فرهادی بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاح اندیشکده حکمرانی استان اردبیل اظهار کرد: این اندیشکده به دنبال کارهای نمایشی و فانتزی نیست بلکه با محوریت دانشگاه ها و نخبگان هر استان، اندیشکده حکمرانی سعی دارد تا به مرکز پژوهش های مجلس به عنوان قوه متفکره قوه مقننه کمک و مساعد کند.

وی تصریح کرد: این اندیشکده دارای شورای معین با محوریت رؤسای دانشگاه ها و شورای علمی با همراهی اساتید دانشگاه ها و نخبگان است تا با توجه به راه اندازی میز مرکز پژوهش مجلس در کمیسیون های تخصصی بتوانیم در تصویب قوانین نقش آفرینی اصلی را داشته باشیم.

معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نمونه این نقش آفرینی را ممانعت مرکز پژوهش از تمدید قانون ایثارگران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در اجرای قانون گله مندی های بسیار زیادی بود، مرکز پژوهش مانع از تمدید ادامه اجرای قانون ایثارگران شد تا اصلاح اساسی را در این حوزه شاهد باشیم.

فرهادی افزود: هر چند افراد جامعه ما انسان های خوب با نیت پاک و معنوی هستند اما خروجی کار رضایت مردم را تأمین نکرده و ما باید ایراداتمان را رفع کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده های حکمرانی در استان های مختلف راه اندازی می شوند

اندیشکده های حکمرانی در استان های مختلف راه اندازی می شوند