مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:562023-06-10ورزشي

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان ایران از زبان سرمربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشور در حاشیه برگزاری اردوی استعدادیابی استان گیلان انتخابی تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال ایران اظهار کرد: در اردوی استعدادیابی استان گیلان ـ انتخابی تیم ملی نوجوانان زیر 17 سال از تمامی شهرستان های استان، 2 بازیکن و شهرستان های صاحب فوتبال، نظیر انزلی، رشت، لاهیجان و لنگرود می توانستند پنج بازیکن خود را برای این استعدادیابی به اردو بفرستند.

به گفته سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشور خوشبختانه توانستیم از خانم مهینی سرمربی محترم تیم فوتبال نوجوانان نیز دعوت کنیم که در این اردو حضور داشته باشند و از نزدیک بازیکنان را رصد کنند.

آزمون با تأکید بر اینکه سطح کیفی و کمی بازیکنان فوتبال استان گیلان به عقیده من ارتقاء یافته، گفت: امروز شاهد بودیم که بازیکنان خوبی در این استعدادیابی حضور داشتند و محک خوردند و آینده بسیار خوبی برای فوتبالیست های این استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به زمن برگزاری اردوی انتخابی بازیکنان زیر 17 سال بیان کرد: روزهای 25 و 26 خرداد ماه جاری نیز اردو استعدادیابی فوتبال استان گیلان انتخابی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال به میزبانی هیات فوتبال گیلان در رشت برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان ایران از زبان سرمربی

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان ایران از زبان سرمربی