مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-09سياسي

مرکز فیزیوتراپی هلال احمر طارم فعال می شود


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرکز فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان طارم پس از 9 ماه تعطیلی مجدد فعال خواهد شد.

- ایسنا/زنجان سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرکز فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان طارم پس از 9 ماه تعطیلی مجدد فعال خواهد شد.

حکمت اله هاشمی شامگاه دیروز (18 خردادماه) در حاشیه تجهیز خانه هلال روستای درام طارم با بیان اینکه با تلاش و پیگیری، تا یک ماه آینده مرکز فیزیوتراپی شهرستان برای ارائه خدمات موردنیاز به جامعه هدف فعال خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه راه اندازی مجدد مرکز فیزیوتراپی هلال احمر خواسته اعضای شورای اجرایی شهرستان طارم بود، به جد این مهم پیگیری می شود.

وی یادآور شد: خانه های هلال یکی از مهم ترین اقداماتی بود که در جمعیت هلال احمر راه اندازی شد که در چرخه مدیریت بحران نقش و جایگاه خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان بر آموزش، سازماندهی، تمرین اعضا و تجهیز خانه های هلال تاکید کرد و گفت: با ارائه آموزش و سازماندهی تیم ها و اجرای مانورهای مختلف می توانیم اعضای این خانه ها را برای حوادث و سوانح آماده کنیم.

هاشمی به زلزله دلخراش سال 69 طارم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به حادثه خیزی این شهرستان باید نگاه ویژه ای وجود داشته باشد که با توجه به همین موضوع تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فیزیوتراپی هلال احمر طارم فعال می شود

مرکز فیزیوتراپی هلال احمر طارم فعال می شود