مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 03:452023-06-21پزشكي

چهارمین جشنواره غذا در ملایر به نفع بیماران سرطانی


مدیر داخلی مجمع خیرین سلامت ملایر از برگزاری چهارمین جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی در 2 تیرماه در محل پارکینگ پارک سیفیه ملایر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا/ همدان، حسین دشتی با بیان اینکه در این جشنواره 25 غرفه متنوع مربوط به غذاهای محلی و سنتی، انواع آش ها و .

به همت بخش خواهران مجمع خیرین و همچنین سایر مردم نوع دوست ملایر برپا می شود، گفت: امسال تنوع غذایی بیشتری داریم و کیفیت و کمیت غذاها بهتر است.

وی با تأکید بر اینکه واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت و درمان ملایر روی نحوه پخت و عرضه غذاها نظارت دقیق دارد، افزود: از یک ماه پیش برای برگزاری این جشنواره هماهنگی لازم صورت گرفته و مقدمات کار فراهم و مجوزات لازم دریافت شده است.

دشتی با بیان اینکه چهارمین جشنواره غذای مجمع خیرین سلامت به نفع بیماران سرطانی و صعب العلاج کاملاً یک جشنواره مردمی و خودجوش است، اضافه کرد: امسال کیسه های ویژه نان دوخته و تهیه شده است که در جشنواره برای نخستین بار به فروش می رسد.

وی تأکید کرد: غرفه داران هیچ گونه سود شخصی نمی برند و به دنبال انجام یک کار خیر و جمع آوری کمک مالی برای درمان بیماران نیازمند هستند همچنین کلیه موازین بهداشتی در غرفه های ارائه دهنده غذا و رعایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره غذا در ملایر به نفع بیماران سرطانی

چهارمین جشنواره غذا در ملایر به نفع بیماران سرطانی