مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-18ورزشي

میزبانی ارومیه در والیبال مردان قهرمانی آسیا تصویب شد


میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 در جلسه هیات رییسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه هیأت رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا روز گذشته (شنبه 27 خرداد) به میزبانی شهر گریسک و با حضور اعضای هیأت رییسه چون محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران برگزار شد.

در این جلسه میزبانی استان آذربایجان غربی (شهر ارومیه) برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023 به تصویب رسید.

با درخواست و پیگیری مسئولان استان آذربایجان غربی برای میزبانی در این رقابت ها، محمدرضا داورزنی این موضوع را با مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح کرده بود و در نشست روز گذشته میزبانی ایران در این رقابت ها به صورت رسمی از تهران به ارومیه تغییر یافت.

طبق گزارش سایت فدراسیون والیبال، در نشست هیأت رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا داورزنی همچنین برای میزبانی مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2025، رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2024 و قهرمانی جوانان آسیا 2024 اعلام آمادگی کرد تا ایران یکی از نامزدهای اصلی برای میزبانی این مسابقات شود.

بررسی رویدادهای برگزار شده سال 2022 و چشم انداز و برنامه های والیبال آسیا در سال 2023 بخش دیگری از جلسه هیأت رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا بود که به تصویب نهایی اعضای هیأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی ارومیه در والیبال مردان قهرمانی آسیا تصویب شد

میزبانی ارومیه در والیبال مردان قهرمانی آسیا تصویب شد