مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-08سياسي

اجرای پروژه های عمرانی در کرمانشاه باید بر اساس اولویت ها باشد


استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت تدوین نظام مسائل هر شهرستان، گفت: اجرای پروژه های عمرانی در استان کرمانشاه باید بر اساس اولویت ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور معاونین استانداری و نماینده مردم این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حتماً باید نظام مسائل شهرستان سنقر و کلیایی را تدوین کنیم و بر اساس اولویت ها برای حل مسائل و مشکلات ورود کنیم زیرا در غیر این صورت کار به نتیجه نمی رسد.

وی با اشاره به توصیه رهبری مبنی بر کمک مسئولان به یکدیگر، افزود: دستگاه های اجرایی مختلف باید در به ثمر رسیدن کارها و برنامه ها با یکدیگر همکاری و هم افزایی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در نهضت ملی مسکن امروز پروژه ای آغاز شد که با همکاری شهرداری و سایر ادارات مشکل زمین و هزینه صدور پروانه کاهش یافت که منجر به کاهش آورده متقاضیان شده است.

صحرایی بیان کرد: طرحی در سنقر و کلیایی باید در زمان مشخصی به نتیجه می رسیده اما 13 سال به تعویق افتاده و تعدادی از مسکن مهرهای مصوب گذشته هنوز به اتمام نرسیده است.

وی ادامه داد: اگر از آمار بالای بیکاری در استان و شهرستان ها رنج می بریم باید با کار مضاعف و انسجام و پیگیری و برنامه ریزی آن را حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های عمرانی در کرمانشاه باید بر اساس اولویت ها باشد

اجرای پروژه های عمرانی در کرمانشاه باید بر اساس اولویت ها باشد