مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-14دانش

برگزاری ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر کشور در دانشگاه صنعتی اراک


ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از 21 تا 25 تیر در دانشگاه صنعتی اراک برگزار می شود.

- ایسنا/مرکزی ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از 21 تا 25 تیر در دانشگاه صنعتی اراک برگزار می شود.

مجتبی گودرزی، رییس دانشگاه صنعتی اراک و سرپرست عالی المپیاد، روز گذشته، سه شنبه 23 خرداد در نشست خبری اظهار کرد: در اردیبهشت سال گذشته دانشگاه اراک و دانشگاه صنعتی اراک به طور مشترک درخواست میزبانی مسابقات ورزش های همگانی دانشجویان را به سازمان امور دانشجویان کشور ارائه دادند که پس از بازدیدهای مسئولین سازمان، مجوز این میزبانی به ما داده شد.

وی افزود: استان مرکزی در مرکزیت ایران قرار دارد و امکانات ورزشی در سطح شهر اراک در سطح بالایی است و همین عوامل باعث شد این دو دانشگاه میزبانی را بر عهده بگیرند.

همچنین دانشگاه صنعتی اراک به دلیل اینکه در مرکز شهر قرار دارد، میزبانی دانشجویان دختر را بر عهده گرفت.

سرپرست عالی المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر کشور با اشاره به حضور 1500 دانشجوی دختر در این رقابت ها تصریح کرد: ورزش های همگانی به دلیل تنوع رشته ها و اینکه نسبت به ورزش های قهرمانی، آموزش تخصصی نمی خواهند از استقبال زیادی برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر کشور در دانشگاه صنعتی اراک

برگزاری ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر کشور در دانشگاه صنعتی اراک