مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-29اقتصادي

اتصال رسمی سازمان زمین شناسی به سامانه اطلاعات مکانی کشور


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فناوری و بودجه  سازمان زمین شناسی از اتصال این سازمان به سامانه اطلاعات مکانی (SDI) کشور خبر داد.

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فناوری و بودجه  سازمان زمین شناسی از اتصال این سازمان به سامانه اطلاعات مکانی (SDI) کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جدیدی با بیان اینکه از ابتدای خردادماه امسال سازمان زمین شناسی به صورت رسمی به سامانه اطلاعات مکانی کشور SDI متصل شده است، گفت: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور پیش از به صورت غیررسمی به این سامانه پیوسته بود و از ابتدای خرداد به صورت رسمی به سامانه SDI کشور متصل شده است که طبق قانون عهده دار آن سازمان نقشه برداری است و تمام تولیدکنندگان اطلاعات مکانی کشور موظفند اطلاعاتشان را در این سامانه ثبت کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون در سامانه (SDI) مخاطبان می توانند اطلاعات سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و همه مواردی را که جنبه انتشار عمومی دارند، به صورت برخط از این سامانه دریافت کنند.

جدیدی گفت: در حوزه اطلاعات آنچه که نیاز به فضای رقابتی داشته باشد و یا شائبه وجود رانت اقتصادی در آن باشد، در قالب مزایده ارائه می کنیم تا فرآیندی دسترسی به این اطلاعات عادلانه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال رسمی سازمان زمین شناسی به سامانه اطلاعات مکانی کشور

اتصال رسمی سازمان زمین شناسی به سامانه اطلاعات مکانی کشور