مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-07اجتماعي

پارکی در دشتستان شبیه سایت پسماند!+عکس


از خیابان اصلی یا خیابان برازجان - اهرم می گذریم؛ اولین چیزی که توجه هر بیننده ای را جلب و خاطرش را بسیار آزرده می کند چسبیدن بی حد و اندازه کیسه های پلاستیکی سفیدوسیاه به حصار دور تا دور این پارک جنگلی است که انگار در یک عصر غیر متمدن زندگی می کنیم.

- خبرگزاری فارس - شهرستان دشتستان، زینب رنج کش: جمعه بود و روز تعطیل هوای دلنشین شب های اوایل خرداد ماه همه مردم را به بیرون از خانه هایشان کشانده بود ما نیز به همراه خانواده پر جمعیت خود به پارک جنگلی سرکره که واقع در شهرستان دشتستان و حدودا 10 کیلومتری شهر برازجان است، رفتیم.

  انباشت کیسه های پلاستیکی روی هم، پشت حصارها از خیابان اصلی یا خیابان برازجان - اهرم می گذریم؛ اولین چیزی که توجه هر بیننده ای را جلب و خاطرش را بسیار آزرده می کند چسبیدن بی حد و اندازه کیسه های پلاستیکی سفیدوسیاه به حصار دور تا دور این پارک جنگلی است که انگار در یک عصر غیر متمدن زندگی می کنیم.

  کیسه پلاستیک هایی که از یک کیلومتری هم مشخص هستند که گویی هر کدام پای روی سر دیگری گذاشته تا خود را از حصار ها بالا بکشند و از پارک به این آلودگی فرار کنند حالا خیال کنید یک زباله هم نمی خواهد در این پارک بماند.

  دختر چهار ساله ام خود را به شیشه ماشین چسباند و با چشم هایی درشت شده اش گفت: چقدر پلاستیک؟!  دوست داشتم چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکی در دشتستان شبیه سایت پسماند!+عکس

پارکی در دشتستان شبیه سایت پسماند!+عکس