مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-08سياسي

نجات جان 8 محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران


در جریان سفر رییس قوه قضاییه به ساری، هشت نفر از محکومان به قصاص استان مازندران در نتیجه صلح و سازش و اخذ رضایت اولیای دم، - ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران، گفت: در جریان سفر رییس قوه قضاییه به ساری، هشت نفر از محکومان به قصاص استان مازندران در نتیجه صلح و سازش و اخذ رضایت اولیای دم، از پای چوبه دار نجات پیدا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری امروز در شورای تامین استان که همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: دو پرونده کثیرالشاکی صندوق قرض الحسنه فرهنگیان شهرستان محمودآباد و صندوق قرض الحسنه آفرینش شهرستان نکا، مجموعا با تعداد بیش از 2 هزار و 200 شاکی، تعیین تکلیف خواهند شد.

وی ادامه داد: همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان مازندران، تعداد 10 هزار دستگاه موتورسیکلت و 3 هزار دستگاه خودرو موجود در پارکینگ های نیروی انتظامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، با همکاری دادستانی ساری، دادگاه اصل 49 و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) تعیین تکلیف خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از صحبت های خود در این جلسه گفت: دادگستری استان مازندران طی سال 1401 در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، 123 هکتار از مستحدثات و اعیانی ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 8 محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران

نجات جان 8 محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران