مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-10ورزشي

حاضر نشدن در برابر رقیبی از رژیم صهیونیستی قهرمانی بالاتر است


فرمانده قم با تقدیر از اقدام ارزشمند ورزشکار بانوی قمی بابت عدم حضور در برابر ورزشکار رژیم صهیونیستی، حاضر نشدن در برابر رقیب اسراییلی را قهرمانی در سطح بالاتری توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد رضا موحد بعد از ظهر شنبه از خدیجه رضایی ورزشکار قمی رشته جوجیتسو که در برابر ورزشکار رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشد تقدیر کرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم در این مراسم اظهار داشت: ورزشکارانی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند، هدف شأن این است که در میادین جهانی رقابت های خود را دنبال کنند و ثمر تلاش های خود را ببینند.

سردار موحد بیان داشت: فردی که به خاطر انگیزه ای بالاتر همانند حمایت از مظلومان از هدف قهرمانی دست می کشد در حقیقت به قهرمانی بزرگ تری دست یافته که این اقدام در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی گفت: خانم رضایی از جمله ورزشکاران بسیجی قم است که برای یک هدف مقدس از حضور و رقابت با رقیبی از رژیم صهیونیستی انصراف دادند که این اقدام بسیار شایسته بوده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با بیان اینکه ملت فلسطین بیش از 70 سال در ظلم و ستم هستند ابراز داشت: به برکت امام راحل و نهضت انقلاب اسلامی حمایت از مردم فلسطین قوت گرفت و در حالی که در روزهای ابتدایی مبارزه با سنگ به جنگ صهیونیست ها می رفتند امروز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاضر نشدن در برابر رقیبی از رژیم صهیونیستی قهرمانی بالاتر است

حاضر نشدن در برابر رقیبی از رژیم صهیونیستی قهرمانی بالاتر است