مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:022023-06-07دانش

مشهد میزبان گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها می شود


مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از برگزاری بیست و نهمین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.

- مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از برگزاری بیست و نهمین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید فردین تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: بیست و نهمین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور 23 تا 25 خرداد ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در راستای هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص برنامه های ادارات شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و خدمت رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر در نظر دارد، بیست و نهمین گردهمایی مدیران ادارات امور دانشجویان شاهد و ایثارگر را در شهر مقدس مشهد برگزار کند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ادامه داد: در این نشست که در روزهای 23 تا 25 خرداد ماه 1402 به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد میزبان گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها می شود

مشهد میزبان گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها می شود