مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-21سياسي

منافقی که در کمپ آلبانی کشته شد، که بود


مریم رجوی فرجی نژاد را که به بیش از 60 ترور موفق مشهور بود، و دیروز در حمله پلیس آلبانی به کمپ اشرف کشته شد، از برترین فرماندهان نظامی سازمان معرفی کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نور نیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: در جریان حمله پلیس آلبانی به مقر اشرف 3، پایگاه گروهک مجاهدین خلق در آلبانی، یکی از اعضای این گروه به نام عبدالوهاب فرجی نژاد جهرمی به هلاکت رسید.

  فرجی نژاد که در میان مجاهدین با نام مستعار فرمانده افشین و علی مستشاری شناخته می شد، از فرماندهان بخش نظامی این گروهک پس از شروع جنگ مسلحانه در سال 1360 بود.

  مریم رجوی او را که به بیش از 60 ترور موفق مشهور بود، از برترین فرماندهان نظامی سازمان معرفی کرده بود.

  او مسئولیت های مختلفی در سازمان داشت؛ از فرماندهی در عملیات فروغ جاویدان(مرصاد) و مسئولیت قرارگاه جلولا در نزدیکی مرز ایران تا آموزش تیم های ترور اعزامی به ایران و عضویت در تیم حفاظت مسعود رجوی.

  مجید محمدی، از اعضای بریده سازمان، نشست سالگرد 30 خرداد در قرارگاه اشرف را به یاد می آورد که فرجی نژاد به عنوان یکی از افراد باسابقه در عملیات های ترور، در آن صحبت کرده بود.

فرجی نژاد می گفت: شاخص ما برای ترور چند مورد بوده؛ اول اینکه شخص ریش داشته باشد، دوم اینکه یقه پیراهن وی کامل بسته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافقی که در کمپ آلبانی کشته شد، که بود

منافقی که در کمپ آلبانی کشته شد، که بود