مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-02اقتصادي

نخستین جشنواره و فن بازار پوشاک مشاغل مازندران تمدید شد


نخستین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران از 10خردادماه سال جاری در شهرستان آمل افتتاح شد و تاکنون با یک روز تمدید تا 13 خردادماه ادامه دارد.

- ایسنا/مازندران نخستین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران از 10خردادماه سال جاری در شهرستان آمل افتتاح شد و تاکنون با یک روز تمدید تا 13 خردادماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، با توجه به تعطیلات هفته جاری و درخواست مسئولان برای حضور دستگاه ها، شرکت های صنعتی و سازمان ها مقرر شد این جشنوار تا شامگاه شنبه 13 خردادماه تمدید شود.

بر اساس این گزارش این جشنواره که با هدف بازارسازی، پایدارسازی مشاغل خرد و خانگی و برای حمایت از تولیدکنندگان استانی و ایجاد زنجیره ارزش صنعت پوشاک استان برگزار شد، تا کنون از استقبال خوبی برخوردار نبود و این تمدید فرصتی است تا دستگاه ها برای بازدید و ثبت سفارش توجه ویژه به بخش تولیدات داخل استان داشته باشند.

قابل ذکر است، این جشنواره به همت جهاد دانشگاهی مازندران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واتحادیه پوشاک استان ایجاد شده که ظرفیت های خوبی ازحوزه تولیدات پوشاک مشاغل درمازندران را به نمایش گذاشته است.

جشنواره فن بازارپوشاک مشاغل درشهرستان آمل تعداد 23 واحد تولیدی در 30 غرفه توانمندی های تولیدی پوشاک مازندران را به نمایش گذاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره و فن بازار پوشاک مشاغل مازندران تمدید شد

نخستین جشنواره و فن بازار پوشاک مشاغل مازندران تمدید شد