مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-13بين الملل

عزم دولت امارات برای ارتقای همه جانبه روابط با ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه امرپز (سه شنبه) 23 خرداد در سفر به امارات عربی متحده با «انور قرقاش»، - مقامات وزارت خارجه امارات در دیدار علی باقری بر عزم دولت این کشور برای ارتقای همه جانبه روابط با ایران تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه امرپز (سه شنبه) 23 خرداد در سفر به امارات عربی متحده با انور قرقاش ، مشاور دیپلماتیک رییس کشور امارات و خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور در امور خارجی دولت امارات دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها، معاون وزیر امور خارجه با تأکید بر نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران در تعامل نامحدود و همه جانبه با همسایگان، رایزنی مستمر سیاسی بین مقام های وزارت خارجه های دو کشور را مهمترین عامل تحکیم روابط بین ایران و امارات خواند و تصریح کرد: امنیت و ثبات پایدار منطقه ای در گرو همکاری همه کشور های منطقه برای توسعه و پیشرفت است.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با تاکید بر کارآمدی سیاست همسایگی، اظهار داشت: پل دوستی و برادری که به همت کشور های جنوب و شمال خلیج فارس در پرتو اراده سیاسی این کشور ها ایجاد شده، چشم انداز روشنی از ثبات و توسعه را برای مردم منطقه پدیدار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت امارات برای ارتقای همه جانبه روابط با ایران

عزم دولت امارات برای ارتقای همه جانبه روابط با ایران