مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-10سياسي

شرایط معافیت سربازی خانواده های دارای عضو معلول


پس از ارائه درخواست متقاضی معافیت سربازی به بهزیستی شهرستانها و در صورت واجدالشرایط بودن، مستندات مربوطه به بهزیستی استان ارسال گردیده و سپس در شورای معافیت پزشکی بهزیستی، - معلول بودن فرد بررسی و در صورت تایید به اداره وظیفه عمومی معرفی می گردد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان اردبیل گفت: خانواده هایی که دارای عضو معلول هستند با توجه به شرایط ذیل ماده 26 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت می توانند از خدمت سربازی معاف شوند.

  رضا محمدی، معاون توانبخشی بهزیستی استان اردبیل 20 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به ماده 26 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت اظهار کرد: طبق این ماده قانون، یکی از فرزندان اولیایی که خود ناتوان و معلول باشند و یا حداقل دو نفر از فرزندان ناتوان، معلول و مجرد که در منزل توسط خانواده نگهداری می شوند، از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می شوند.

  معاون توانبخشی بهزیستی استان اردبیل افزود: همچنین همسرانی که زن معلول خود را سرپرستی می نمایند(تا مدت زمان سرپرستی) و مشمولانی که حداقل یک فرزند معلول داشته باشند، از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می شوند.

  محمدی خاطر نشان کرد: پس از ارائه درخواست متقاضی معافیت سربازی به بهزیستی شهرستانها و در صورت واجدالشرایط بودن، مستندات مربوطه به بهزیستی استان ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط معافیت سربازی خانواده های دارای عضو معلول

شرایط معافیت سربازی خانواده های دارای عضو معلول