مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 23:352023-05-28حوادث

بسیج و سپاه تا پاک سازی کامل در روستاهای سیل زده خراسان شمالی حضور خواهد داشت


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: نیروهای سپاه و بسیج برای کمک به مردم مناطق آسیب دیده از سیلاب، تا پاک سازی کامل منازل و روستا از آثار سیلاب در منطقه حضور خواهند داشت.

- سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: متأسفانه در مناطق سیل زده روستای استاد فاروج و گلیان شیروان، خسارت های مالی و جانی وارد شده است.

وی گفت: دستگاه های اجرایی، هلال احمر، سپاه و بسیجیان از لحظات اولیه وقوع سیلاب برای خدمت رسانی در منطقه حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: از لحظات اولیه وقوع سیلاب تا صبح به صورت مداوم کمک رسانی ادامه داشت و وقفه ای در کار نبوده است.

وی ادامه داد: گروه های جهادی بسیجی نیز از صبح امروز برای پاک سازی منازل از سیلاب، حضور دارند.

سردار فرجی اظهار داشت: سپاه و بسیج علاوه بر ارائه خدمات به سیل زدگان، در حوزه کمک های مؤمنانه و کمک به دولت برای برطرف کردن این مسئله حضور خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمال خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه و بسیج برای کمک به مردم مناطق آسیب دیده از سیلاب، تا پاک سازی کامل منازل و روستا از آثار سیلاب در منطقه حضور خواهند داشت تا مردم در منازل مستقر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج و سپاه تا پاک سازی کامل در روستاهای سیل زده خراسان شمالی حضور خواهد داشت

بسیج و سپاه تا پاک سازی کامل در روستاهای سیل زده خراسان شمالی حضور خواهد داشت