مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 21:052023-06-09ورزشي

افتتاح پروژه 15 ساله استخر آفتاب شهر چادگان


استخر آفتاب با پیگیری های به عمل آمده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال 1401، پس از گذشت 15 سال مراحل پایانی ساخت و تکمیل را پشت سر گذاشته و امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، پروژه 15 ساله استخر آفتاب شهر چادگان که از سال 88 عملیات اجرایی آن آغاز شده بود امروز با حضور سیدمحمدپولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت و ورزش و جوانان به صورت رسمی افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، اعضای مجمع خیرین ورزشیار و جمعی از مسؤولان و مردم شهرستان حضور داشتند که طی آن، استخر آفتاب چادگان پس از 15 سال مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است استخر آفتاب با پیگیری های به عمل آمده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال 1401، پس از گذشت 15 سال مراحل پایانی ساخت و تکمیل را پشت سر گذاشته و امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: براساس دستور صریح ریاست محترم جمهور به دستگاه ها از جمله وزارت ورزش و جوانان همه اهتمام مسؤولان در استان و وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه 15 ساله استخر آفتاب شهر چادگان

افتتاح پروژه 15 ساله استخر آفتاب شهر چادگان