مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 03:352023-06-02ورزشي

تکلیف چرخه انتخابی کشتی آزاد چه می شود؟


با پایان جام تختی، تکلیف ملی پوشان چند وزن کشتی آزاد مشخص شده و باید منتظر بقیه اوزان بود.

- جی پلاس؛ جام تختی کشتی آزاد، به عنوان چهارمین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی روزهای 4 و 5 خرداد در ارومیه برگزار شد تا تکلیف نیمی از ملی پوشان ایران در جهانی صربستان مشخص شود.

این مسابقات که با حضور اکثر ستاره های کشتی ایران برگزار شد، یکی از مهم ترین مراحل انتخابی بود که چهره ملی پوشان اوزان 61، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم را مشخص شد.

از طرفی پیش از این هم رحمان عموزاد به عنوان ملی پوش ایران در وزن 65 کیلوگرم انتخاب شده بود و اوزان 57، 70، 79 و 92 کیلوگرم باید در مرحله نهایی مشخص شوند.

در ادامه شرایط و جزییات انتخاب ملی پوش هر وزن را بخوانید؛ 57 کیلوگرم؛ بر اساس چرخه انتخابی علیرضا سرلک ملی پوش ایران در جهانی 2022، باید در این مسابقات کشتی می گرفت که در صورت قهرمانی او، ملی پوش می شد و در صورت قهرمانی شخص دیگر، کار به مرحله نهایی کشیده می شد؛ با توجه به غیبت سرلک به دلیل مصدومیت، این کشتی گیر از چرخه کنار رفت و کادر فنی تصمیم گرفت با توجه به فینال نزدیک احمد محمدنژاد جوان و میلاد والی زاده، این دو را به تورنمنت رنکینگ مجارستان اعزام کند تا چهره نفر برتر این وزن از دل مسابقات برون مرزی مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف چرخه انتخابی کشتی آزاد چه می شود؟

تکلیف چرخه انتخابی کشتی آزاد چه می شود؟