مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-06حوادث

رفع تصرف 16 هزار مترمربع از اراضی ملی در لنگرود


فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف 16 هزار متر مربع از اراضی ملی در لنگرود خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را 80 میلیارد ریال برآورد کردند.

- سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی در پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان و مجرمان، اظهار کرد: حفظ اراضی ملی از دست اندازی سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از روستاهای شهرستان لنگرود توسط فردی سودجو، تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد، افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان ضمن هماهنگی قضایی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: در بازدید از این زمین مشخص شد، فرد مورد نظر 16 هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را با بلوک های سیمانی محصور کرده است.

وی از معرفی متهم 47 ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و گفت: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع آوری و رفع تصرف انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 16 هزار مترمربع از اراضی ملی در لنگرود

رفع تصرف 16 هزار مترمربع از اراضی ملی در لنگرود